View Single Post
Old 09-08-2012, 06:52 PM   #13
blogbook
Groupie
blogbook ought to be getting tired of karma fortunes by now.blogbook ought to be getting tired of karma fortunes by now.blogbook ought to be getting tired of karma fortunes by now.blogbook ought to be getting tired of karma fortunes by now.blogbook ought to be getting tired of karma fortunes by now.blogbook ought to be getting tired of karma fortunes by now.blogbook ought to be getting tired of karma fortunes by now.blogbook ought to be getting tired of karma fortunes by now.blogbook ought to be getting tired of karma fortunes by now.blogbook ought to be getting tired of karma fortunes by now.blogbook ought to be getting tired of karma fortunes by now.
 
blogbook's Avatar
 
Posts: 167
Karma: 948780
Join Date: Feb 2010
Device: Sony 505, KF HD 8.9"
Quote:
Originally Posted by schmolch View Post
Archos = lahmarschiges Billigtablet mit schlechtem Display
Fire HD = von Amazon subventioniertes High-End Tablet mit genialem Display (1920x1200!)

Archos = ~200€ (typische Tablet-Billigklasse)
Fire HD = ~350€ durch Subventionierung (vergleichbare Tablets kosten mind 500€)

NIMM DAS FIRE HD !!!!
Ja, das war in etwa mein Gedankengang Das Archos sollte die Lücke bis zum offiziellen Europa-Auftritt des HD schließen (der Kindle Touch kam nach 4 Monaten), dafür brauche ich kein IPad oder Transformer Aber wenn ich das Fire HD in D nicht zum Laufen bringen tun täte, sitz ich auch nur mit einem extrem teuren Küchenbrett da.
blogbook is offline   Reply With Quote