View Single Post
Old 06-30-2011, 07:31 PM   #167
EBHovey
Junior Member
EBHovey began at the beginning.
 
Posts: 3
Karma: 10
Join Date: Jun 2011
Device: color nook
Ciao Beppe e gli lettori eletricani!! Non ho molto italiano piu di LCF, ma sono qui en Italia. Sono una americana che arrivato ieri con le mia nook color. Credo che e' una delle primera en Italia.
La familia mia (che sono nessuna parte italiane) ci piace moltissimo che ritorniamo qui in Italia. Me dispiace che il mio Italiano e male e' e confudida (?) con espanol.

Ho dimenticato due cose importante - la "charger" per la mia Nook color, anche un diccionario italiano/inglese. ANCHE un calvo di alimentazione per una fotocamera Nikon.

Sai dove possiamo acquistare una cord per una Nook color? O un calvo alimentazione per fotocamera Nikon? Siamo en Ventimiglia en la mattina, en Cuneo en il pomeriggio.

Buon idea, Beppe! Ci piaciono le cose italiane!!

In English - Hi Beppe & itaian e-reader users. I don't have much more italian than LCF (above), but I arrived yesterday in Italy with my Nook color. I think its one of the first in Italy. My family and I (which is not in any way italian) are really happy to be back in Italy. I'm sorry my italian is confused with spanish.

I forgot two important things - the charger for my Nook color, and an italian/english dictionary. AND the cord for our nikon camera. Does anyone know where I can get a power cord for a Nook color? Or a cord for a nikon camera? In the morning we will be in Ventimiglia, in the afternoon, Cuneo.

Great idea, Beppe! WE love italian things!!
EBHovey is offline   Reply With Quote