View Single Post
Old 05-23-2022, 12:48 PM   #1737
Doitsu
Grand Sorcerer
Doitsu ought to be getting tired of karma fortunes by now.Doitsu ought to be getting tired of karma fortunes by now.Doitsu ought to be getting tired of karma fortunes by now.Doitsu ought to be getting tired of karma fortunes by now.Doitsu ought to be getting tired of karma fortunes by now.Doitsu ought to be getting tired of karma fortunes by now.Doitsu ought to be getting tired of karma fortunes by now.Doitsu ought to be getting tired of karma fortunes by now.Doitsu ought to be getting tired of karma fortunes by now.Doitsu ought to be getting tired of karma fortunes by now.Doitsu ought to be getting tired of karma fortunes by now.
 
Doitsu's Avatar
 
Posts: 5,584
Karma: 22735033
Join Date: Dec 2010
Device: Kindle PW2
Quote:
Originally Posted by helmut25 View Post
Wenn ich die fertige epub-Datei aber mit dem Firefox-ereader-plugin aufmache,
erscheinen das toc gar nicht, mit dem kindle previewer allerdings schon.
Das Firefox-Epub-Plugin unterstützt anscheinend nicht alle Epub-Funktionen. Zum Testen ist Adobe Digital Editions besser geeignet.

Quote:
Originally Posted by helmut25 View Post
Müsste da nicht noch eine xhtml Datei mit dem toc in dem gleichen Ordner
sein wie die übrigen Text-Dateien?
Oder muss man noch irgendeine Aktion ausführen, damit das Ding erscheint?
Man kann ein HTML-Inhaltsverzeichnis über Werkzeuge > Inhaltsverzeichnis > HTML-Inhaltsverzeichnis erstellen aus der NCX-Datei erstellen.
HTML-Inhaltsverzeichnisse sind aber nur für die Abwärtskompatibilität mit älteren Kindles und Epub-Apps erforderlich.
Doitsu is offline   Reply With Quote