View Single Post
Old 07-27-2009, 09:08 AM   #18
netseeker
sleepless reader
netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.
 
netseeker's Avatar
 
Posts: 4,763
Karma: 615547
Join Date: Jan 2008
Location: Germany, near Stuttgart
Device: Sony PRS-505, PB 360° & 302, nook wi-fi, Kindle 3
Ok, danke Targor. Ich denke, ich weiß woran es liegt. Sollte nicht zu schwierig zu beheben sein. Offensichtlich klappt die Unterscheidung auf Seite mit Inhalt, Seite mit Inhalt + verlinkte Unterkapitel, Seite ohne Inhalt mit verlinkten Unterkapiteln nicht korrekt.

Mal ganz ehrlich gesagt, gehört sowas aber auch verboten - bei der Verschachtelungstiefe reichen ja die HTML-Headings (h1-h6) nicht mehr aus! Das habe ich übrigends so abgefangen, dass ich die Überschriften (außer für Fußnoten) nicht kleiner bzw. "größer" als h4 werden lasse - also h5 und h6 generiere ich nicht für Kapitelüberschriften. Ich weiß aber nicht, ob das so perfekt ist. Spätestens bei h6 müsste ich allerdings sowieso aufhören...
netseeker is offline   Reply With Quote