View Single Post
Old 11-30-2009, 08:10 AM   #8
zelda_pinwheel
zeldinha zippy zeldissima
zelda_pinwheel ought to be getting tired of karma fortunes by now.zelda_pinwheel ought to be getting tired of karma fortunes by now.zelda_pinwheel ought to be getting tired of karma fortunes by now.zelda_pinwheel ought to be getting tired of karma fortunes by now.zelda_pinwheel ought to be getting tired of karma fortunes by now.zelda_pinwheel ought to be getting tired of karma fortunes by now.zelda_pinwheel ought to be getting tired of karma fortunes by now.zelda_pinwheel ought to be getting tired of karma fortunes by now.zelda_pinwheel ought to be getting tired of karma fortunes by now.zelda_pinwheel ought to be getting tired of karma fortunes by now.zelda_pinwheel ought to be getting tired of karma fortunes by now.
 
zelda_pinwheel's Avatar
 
Posts: 27,827
Karma: 921169
Join Date: Dec 2007
Location: Paris, France
Device: eb1150 & is that a nook in her pocket, or she just happy to see you?
Quote:
Originally Posted by Godzil View Post
Bon moi j'ai déjà trouvé... 3 T

#dehors#
(même pas que j'ai compris, en plus ! mais bon, je me doute que ça va être un truc bien geek et complètement obscur pour le commun des mortels, n'est-ce pas ? )

Quote:
Zelda: sauf si c'estun indice ou une triche, est-ce que toutes les lettres sont déja sur le forum?
pas de triche, ni d'indice ! non, elles n'y sont pas encore ; on en postera une chaque jour, planquée quelque part dans le forum, et chaque jour on vous donnera un indice dans ce fil pour vous mettre sur la piste. le jeu, c'est de les trouver (et ensuite, de trouver le titre, et ensuite, de se faire tirer au sort... ).
zelda_pinwheel is offline   Reply With Quote