View Single Post
Old 01-13-2014, 01:47 PM   #3
aceflor
Wizard
aceflor ought to be getting tired of karma fortunes by now.aceflor ought to be getting tired of karma fortunes by now.aceflor ought to be getting tired of karma fortunes by now.aceflor ought to be getting tired of karma fortunes by now.aceflor ought to be getting tired of karma fortunes by now.aceflor ought to be getting tired of karma fortunes by now.aceflor ought to be getting tired of karma fortunes by now.aceflor ought to be getting tired of karma fortunes by now.aceflor ought to be getting tired of karma fortunes by now.aceflor ought to be getting tired of karma fortunes by now.aceflor ought to be getting tired of karma fortunes by now.
 
aceflor's Avatar
 
Posts: 3,470
Karma: 48036360
Join Date: Aug 2009
Location: where the sun lives, or so they say
Device: Pocketbook Era, Pocketbook Inkpad 4, Kobo Libra 2, Kindle Scribe
Quote:
Originally Posted by Arios View Post
Bonsoir Ace,

Fais-tu référence à ce qui se passe avec Dieudonné, à la situation politique en générale, au règne de Hollande?

No claro para mi!
Dieudonné et Hollande/Gayet cette semaine. Je dois dire que depuis Twittweiler, j'en entends des vertes et des pas mûres tous les jours. Mais là, franchement, c'est le pompon...! Après avois posté ce fil, sur le chemin pour récupérer les enfants, j'écoutais la radio dans la voiture et là re-belote, quelque soit le canal, à 16.30, toute l'Espagne qui écoutait la radio se marrait franchement à écouter leurs journalistes, certains vivant en France, se gausser de la situation vaudevillesque entre Culbuto, Trierweiler, Royal et Gayet.

Donc cette semaine, je suis... tiens, on va dire Québécoise pour changer.... Vive le Québec libre !!! , pour continuer à mettre les pieds dans le plat.
aceflor is offline   Reply With Quote