View Single Post
Old 03-26-2009, 01:05 PM   #9
netseeker
sleepless reader
netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.
 
netseeker's Avatar
 
Posts: 4,763
Karma: 615547
Join Date: Jan 2008
Location: Germany, near Stuttgart
Device: Sony PRS-505, PB 360° & 302, nook wi-fi, Kindle 3
Quote:
Originally Posted by Insider View Post
Auch ich habe ein Problem damit - nach der Installation 0.5.2 und jetzt 0.5.3 bekomme ich bei der Konvertierung nur noch Fehlermeldungen:
[..]
Falls da einer Idee hat, wäre ich dankbar.
Passiert das mit allen Büchern oder nur mit einigen?
Sieht mir nach einem Problem mit dem Encoding aus. Gib mal bitte im Konvertierungsdialog in der Sektion "Layout" bei "Enkodierung der Quelldatei" iso-8859-1 an. Weiß nicht, ob das hilft aber einen Versuch ist es wert.
netseeker is offline   Reply With Quote