View Single Post
Old 05-01-2010, 08:29 AM   #25
zelda_pinwheel
zeldinha zippy zeldissima
zelda_pinwheel ought to be getting tired of karma fortunes by now.zelda_pinwheel ought to be getting tired of karma fortunes by now.zelda_pinwheel ought to be getting tired of karma fortunes by now.zelda_pinwheel ought to be getting tired of karma fortunes by now.zelda_pinwheel ought to be getting tired of karma fortunes by now.zelda_pinwheel ought to be getting tired of karma fortunes by now.zelda_pinwheel ought to be getting tired of karma fortunes by now.zelda_pinwheel ought to be getting tired of karma fortunes by now.zelda_pinwheel ought to be getting tired of karma fortunes by now.zelda_pinwheel ought to be getting tired of karma fortunes by now.zelda_pinwheel ought to be getting tired of karma fortunes by now.
 
zelda_pinwheel's Avatar
 
Posts: 27,827
Karma: 921169
Join Date: Dec 2007
Location: Paris, France
Device: eb1150 & is that a nook in her pocket, or she just happy to see you?
Quote:
Originally Posted by DannyElfman View Post
Du haut de mes dix années de Parisianisme aigu, je ne me souviens pas avoir vu de canetons du coté des buttes Chaumont mais je peux vous dire que par chez moi, les cigognes, flamands, aigrettes, hérons et autres volatiles de Camargue peuplent les cieux, se vautrent dans les prés salés et roselières et s'amusent à tirer de leur léthargie les vers de vases et autres têtards
C'est bô le printemps !
des photos !! des photos !!

Quote:
Originally Posted by roger64 View Post
Camargue? Vous avez dit Camargue?

Je me demande si les moustiques sont classés comme volatiles. Si ce n'est pas le cas, c'est qu'ils sont classés comme permanents.
zelda_pinwheel is offline   Reply With Quote