View Single Post
Old 05-07-2014, 05:45 PM   #158
Wipneus
Connoisseur
Wipneus began at the beginning.
 
Wipneus's Avatar
 
Posts: 77
Karma: 12
Join Date: Jan 2012
Location: Nederland
Device: Ipad Pro
There is a problem with the comment when you get it from Bol.com or a problem with calibre. When i search with isbn en title en you get it from Bol.com you get a strange comment with —><p> <br /> <p
Maybe the problem comes after the new update to 1.35 or the problem lies on Bol.com

Normaly there is no problem but now i get this in my comment.

Example: Ian Rankin - Hand & Tand you get this.

>
<!— End Main specs —><p> <br /> <p itemprop="description">Omdat het eerste lichaam in Wolf Street werd gevonden, omdat de moordenaar een beet uit elk lichaam neemt, hebben de kranten een nieuw schrikbeeld: de Wolfman... <br><br>John Rebus wordt beschouwd als expert op het gebied van seriemoordenaars. Hij is naar Londen ontboden om het onderzoek vlot te trekken. George Flight, zijn tegenpool bij Scotland Yard, zit niet te wachten op bemoeials. Rebus moet vechten tegen vooroordelen en een bloeddorstige maniak. Als een aantrekkelijke psychologe hem een profiel van de Wolfman aanreikt, heeft Rebus eindelijk een bondgenoot gevonden. Maar hulp van buiten maakt kwetsbaar voor aanvallen in de rug... <br><br>Ian Rankin (Fife, Schotland, 1960) is een van de beste Britse misdaadauteurs. Hij ontving in 2004 de prestigieuze Diamond Dagger Award, de oeuvreprijs die alleen de grootste crimeschrijvers krijgen. Zijn Rebus-serie verschijnt in vele talen. </p><br /> <br /> <br /> <br><strong>Recencie(s)</strong><br /> <br /> NBD|Biblion recensie<br><br><br />

Even ook in het Nederlands
Er is een probleem of met Bol.com of met Calibre na de update van 1.34 naar 1.35 maar dat weet ik niet precies. Als ik het bovengenoemde boek via isbn en titel bij Bol vandaan haal krijg ik in het commentaar venster van die rare tekens te zien terwijl dit niet bij Bol te zien is.
Wipneus is offline   Reply With Quote