Thread: iPad
View Single Post
Old 02-01-2010, 04:46 AM   #35
Godzil
a pthread?? where? where?
Godzil can even cheer up an android equipped with a defective Genuine Personality Prototype.Godzil can even cheer up an android equipped with a defective Genuine Personality Prototype.Godzil can even cheer up an android equipped with a defective Genuine Personality Prototype.Godzil can even cheer up an android equipped with a defective Genuine Personality Prototype.Godzil can even cheer up an android equipped with a defective Genuine Personality Prototype.Godzil can even cheer up an android equipped with a defective Genuine Personality Prototype.Godzil can even cheer up an android equipped with a defective Genuine Personality Prototype.Godzil can even cheer up an android equipped with a defective Genuine Personality Prototype.Godzil can even cheer up an android equipped with a defective Genuine Personality Prototype.Godzil can even cheer up an android equipped with a defective Genuine Personality Prototype.Godzil can even cheer up an android equipped with a defective Genuine Personality Prototype.
 
Godzil's Avatar
 
Posts: 1,763
Karma: 30462
Join Date: Mar 2009
Location: Somewhere in EU
Device: Newton MessagePad 2100, and only this
Quote:
Originally Posted by Deneb View Post
Pour les cbr, je ne m'inquiète pas trop. L'itune store vend des bd, au format Ave!comics. Je ne sais pas ce que c'est comme format, mais le cbr n'étant qu'une archive de jpg, ce sera probablement facilement comvertible. Et il doit bien exister des apps pour les lire, au moins en diaporama jpg.
Je ne sais pas ce que la résolution donnera par contre. On verra bien.
MyComics d'aquafadas (des montpellierains au passage )
Quote:
Mais j'ai vu l'iphone de mon frère gérer un pdf, c'est bluffant. Avec une petite app pas chère tu as un lecteur de pdf impeccable. Si le rendu sur l'écran de l'ipad est identique, les liseuses ne peuvent pas rivaliser.
Pourquoi acheter une application pour lire des PDFs ? iPhone OS le fait nativement...
Godzil is offline   Reply With Quote