View Single Post
Old 04-20-2009, 12:25 PM   #54
Godzil
a pthread?? where? where?
Godzil can even cheer up an android equipped with a defective Genuine Personality Prototype.Godzil can even cheer up an android equipped with a defective Genuine Personality Prototype.Godzil can even cheer up an android equipped with a defective Genuine Personality Prototype.Godzil can even cheer up an android equipped with a defective Genuine Personality Prototype.Godzil can even cheer up an android equipped with a defective Genuine Personality Prototype.Godzil can even cheer up an android equipped with a defective Genuine Personality Prototype.Godzil can even cheer up an android equipped with a defective Genuine Personality Prototype.Godzil can even cheer up an android equipped with a defective Genuine Personality Prototype.Godzil can even cheer up an android equipped with a defective Genuine Personality Prototype.Godzil can even cheer up an android equipped with a defective Genuine Personality Prototype.Godzil can even cheer up an android equipped with a defective Genuine Personality Prototype.
 
Godzil's Avatar
 
Posts: 1,763
Karma: 30462
Join Date: Mar 2009
Location: Somewhere in EU
Device: Newton MessagePad 2100, and only this
Promis si je peut venir au prochain je prendrais mon newton, ça ferra joli pour la photo souvenir des machines

En tout cas sympa de voir la tête des gens avec qui on discute (un peu, beaucoup, passionnément... )


(edit: bigre il y avait même un PRS 700)

(edit2: D'avance, désolé pour le hors sujet, mais c'est marrant ça me fait penser à certaines photos de rdv du meme genre (on appele ça des "Open"s) sur un autre forum que je fréquente (heu pardon je hante ) cf photo 1 et photo 2 (les photos datent de 2002-2003 je sais plus la date exacte [edit3: ha j'ai retrouvé, novembre 2002]) et dans le pizza paï de lyon en question ils avaient halluciné qu'on sortent autant de matos Et encore désolé pour le hors sujet)

Last edited by Godzil; 04-20-2009 at 12:37 PM.
Godzil is offline   Reply With Quote