View Single Post
Old 06-27-2020, 04:10 PM   #110
hamlok
Currently Reading
hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.

hamlok's Avatar

Device: Kobo, Tolino, Kindle, Pocketbook, Sony
Quote:
Originally Posted by Marrella View Post

Echt jetzt? Gar keine Krimis mehr? Ich bin ja auch nicht so ein Fan, aber ein paar Autoren gefallen mir da schon ziemlich gut. Ich muss dringend mal wieder etwas von Peter May lesen bzw. hören.
Ich hätte das wohl etwas weiter ausführen müssen. Krimis werde ich schon noch weiterlesen, aber nicht mehr diese einfachen Krimireihen. Sie müssen schon in irgendeiner Form etwas mehr bieten, sei es durch besondere Protagonisten oder Inhalte.
hamlok is offline   Reply With Quote