View Single Post
Old 06-27-2020, 06:16 AM   #107
hamlok
Currently Reading
hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.

hamlok's Avatar

Device: Kobo, Tolino, Kindle, Pocketbook, Sony
Quote:
Originally Posted by Marrella View Post
Ich gehe einfach immer davon aus, dass irgendjemand meine Kommentare hier liest.
Ich habe keine Ahnung ob sich irgendjemand in die Abstellkammer von Mobileread verirrt.

Quote:
Außerdem habe ich begonnen, sie in mein persönliches Buch-Journal zu integrieren, das mir immer besser gefällt. Auf diese Art verbinde ich sozusagen die digitale Welt mit der analogen.
Das finde ich sehr schön. Ich hatte damit auch mal begonnen, aber es war irgendwie dann doch nicht so praktikabel, werde aber nochmal schauen, ob ich da einen neuen Anlauf nehme.

Quote:
Das können wir gerne machen, vielleicht Anfang Juli, die letzte Juniwoche möchte ich noch dazu nutzen, zwei oder drei Bücher zu beenden.
Lass dir zeit, ist nicht so wichtig. Ich würde dann spontan etwas aussuchen.
hamlok is offline   Reply With Quote