View Single Post
Old 02-24-2010, 02:36 AM   #16
Marc_liest
Early Adopter
Marc_liest ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marc_liest ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marc_liest ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marc_liest ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marc_liest ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marc_liest ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marc_liest ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marc_liest ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marc_liest ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marc_liest ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marc_liest ought to be getting tired of karma fortunes by now.
 
Marc_liest's Avatar
 
Posts: 3,161
Karma: 3534948
Join Date: Oct 2008
Location: hier und da
Device: einige
Quote:
Originally Posted by der-Matt View Post
...
Verdammnis, für Teil 2 als Film kann ich >noch< nicht sprechen. Die Bücher fand ich alle toll, und Teil 1 war mein Filmerlebnis der letzten Jahre! Einen so krass guten Thriller habe ich seit Schweigen der Lämmer nicht mehr gesehen, und ich freue mich wie ein kleines Kind auf Teil 2. (Muss nur endlich meinen Vadder da rein ziehen ;D) ...
Als ZDF-Dreiteiler würde ich den 1. Film ja akzeptieren, aber als Kinofilm?
Zumindest ist dieser Teil nur knapp am Buch vorbei. (Obwohl knapp vorbei ist eben auch daneben)
Aber Teil 2? Da wird verdreht, weggelassen, umgedichtet und auf Aktion und Sex beschnitten.
Marc_liest is offline   Reply With Quote