View Single Post
Old 06-20-2012, 03:03 PM   #24
Doitsu
Grand Sorcerer
Doitsu ought to be getting tired of karma fortunes by now.Doitsu ought to be getting tired of karma fortunes by now.Doitsu ought to be getting tired of karma fortunes by now.Doitsu ought to be getting tired of karma fortunes by now.Doitsu ought to be getting tired of karma fortunes by now.Doitsu ought to be getting tired of karma fortunes by now.Doitsu ought to be getting tired of karma fortunes by now.Doitsu ought to be getting tired of karma fortunes by now.Doitsu ought to be getting tired of karma fortunes by now.Doitsu ought to be getting tired of karma fortunes by now.Doitsu ought to be getting tired of karma fortunes by now.
 
Doitsu's Avatar
 
Posts: 5,584
Karma: 22735033
Join Date: Dec 2010
Device: Kindle PW2
Quote:
Originally Posted by disguise50 View Post
Das kann man nur, indem man dann gleich eine testversion für babylon auf den Computer bekommt. Eine Datei mit der Endung bgl habe ich allerdings in keinem der installierten Verzeichnisse gefunden.
Ich habe schon ewig nicht mehr Babylon verwendet, aber wenn ich mich richtig erinnere, speichert Babylon alle heruntergeladenen .bgl-Dateien nicht im Babylon-Programm-Verzeichnis sondern im Order <User>\Local Settings\Application Data\Babylon. In der deutschen Windows-Version ist das glaube ich <Benutzer>\Lokale Einstellungen\Anwendungsdaten\Babylon bzw. <User>\AppData\Local\Babylon.)
Der genaue Pfad müsste auch irgendwo in Babylon selbst angezeigt werden.
Doitsu is offline   Reply With Quote