View Single Post
Old 01-08-2010, 12:38 PM   #34
zelda_pinwheel
zeldinha zippy zeldissima
zelda_pinwheel ought to be getting tired of karma fortunes by now.zelda_pinwheel ought to be getting tired of karma fortunes by now.zelda_pinwheel ought to be getting tired of karma fortunes by now.zelda_pinwheel ought to be getting tired of karma fortunes by now.zelda_pinwheel ought to be getting tired of karma fortunes by now.zelda_pinwheel ought to be getting tired of karma fortunes by now.zelda_pinwheel ought to be getting tired of karma fortunes by now.zelda_pinwheel ought to be getting tired of karma fortunes by now.zelda_pinwheel ought to be getting tired of karma fortunes by now.zelda_pinwheel ought to be getting tired of karma fortunes by now.zelda_pinwheel ought to be getting tired of karma fortunes by now.
 
zelda_pinwheel's Avatar
 
Posts: 27,827
Karma: 921169
Join Date: Dec 2007
Location: Paris, France
Device: eb1150 & is that a nook in her pocket, or she just happy to see you?
Quote:
Originally Posted by Godzil View Post
Ok physiquement ce n'est pas la meme taille, mais pixellement parlant, je pense que c'est la meme taille
oui justement ; 600 x 800 pour les deux, mais par contre dans une surface qui n'est pas la même. donc si je veux que à mes yeux la taille soit la même de chaque côté, il me faudrait probablement monter d'un cran sur le 5" ; du coup, logiquement, cela aura une incidence sur la quantité de texte affiché par ligne, puisque du coup, "pixellement parlant" (c'est joli ça) ça serait une taille au-dessus. mais la question, c'est, est-ce que ça fait une grosse différence ou pas... parce que sur le 6", je mets déjà une taille de caractères un peu agrandie et ça me dérange pas...
zelda_pinwheel is offline   Reply With Quote