Thread: Ebooks im TÜV
View Single Post
Old 03-25-2009, 10:57 AM   #20
mtravellerh
book creator
mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.
 
mtravellerh's Avatar
 
Posts: 9,635
Karma: 3856660
Join Date: Oct 2008
Location: Luxembourg
Device: PB360°
Quote:
Originally Posted by philippd View Post
Ich lese auch gerade "der dunkle Turm" und bin mit der Qualität soweit sehr zufrieden. Das Problem mit dem Blocksatz besteht nunmal generell in der Kombination Sony Reader + ePub...

Okay - ein Cover wäre nicht schlecht gewesen, aber mit der Textformatierung bin ich wirklich zufrieden.
Das mit dem unübersichtlichen Inhaltsverzeichnis find ich auch eher subjektiv, aber das fehlende Cover ist echt unverzeihlich. Da gibt es keinerlei Entschuldigung für.
mtravellerh is offline   Reply With Quote