View Single Post
Old 02-11-2012, 01:33 AM   #7
Beryll Snyder
Banned
Beryll Snyder with a running start, can leap into geosynchronous orbitBeryll Snyder with a running start, can leap into geosynchronous orbitBeryll Snyder with a running start, can leap into geosynchronous orbitBeryll Snyder with a running start, can leap into geosynchronous orbitBeryll Snyder with a running start, can leap into geosynchronous orbitBeryll Snyder with a running start, can leap into geosynchronous orbitBeryll Snyder with a running start, can leap into geosynchronous orbitBeryll Snyder with a running start, can leap into geosynchronous orbitBeryll Snyder with a running start, can leap into geosynchronous orbitBeryll Snyder with a running start, can leap into geosynchronous orbitBeryll Snyder with a running start, can leap into geosynchronous orbit
 
Posts: 356
Karma: 60546
Join Date: Oct 2010
Device: Nook classic, PB 903, Onyx M92
Quote:
Originally Posted by phili View Post
Also mein Display vom Kindle DX reagiert bei Kälte definitiv langsamer. Und mit Kälte mein ich jetzt auch schon ab 10 Grad. Wie der bei diesen argen Minustemperaturen reagiert, hab ich noch nicht getestet. Muss ich aber ehrlich gesagt auch nicht. Kann ja eigentlich nicht gut fürs Gerät sein.
Ich habe Leute eifrig lesend an der Bushaltestelle gesehen. Vor ein paar Tagen bei den eisigen Temperaturen. Schien das Lesevergnügen nicht zu beeinflussen.
Und mit Leselicht!
Beryll Snyder is offline   Reply With Quote