View Single Post
Old 11-05-2014, 02:39 PM   #14
Marrella
Cambrian crab
Marrella ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marrella ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marrella ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marrella ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marrella ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marrella ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marrella ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marrella ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marrella ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marrella ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marrella ought to be getting tired of karma fortunes by now.
 
Marrella's Avatar
 
Posts: 2,832
Karma: 3229927
Join Date: May 2012
Location: Germany
Device: Kindle, Pocket Book, Kobo, Sony
Quote:
Originally Posted by hamlok View Post
Es gab ja auch so eine kleine Spitze gegen das elektronische Lesen.
Ja, das ist mir auch aufgefallen. Nun, ich habe nicht vor, alle meine toten Bäume zu entsorgen. Dann müsste ich mir ja Tapeten zulegen.

Quote:
Ich überlege seit dem ich das Buch lese, wie viel Eisen in unseren Readern ist. Kann man die vielleicht auch ohne bauen, damit man sie in die anderen Welten mitnehmen kann. Solarmodule zum Aufladen wären vielleicht auch eine Möglichkeit.
Wie wäre es mit einem Reader, der ein Alu-Unibody-Gehäuse hat? Das müsste doch gehen?

Und ich amüsiere mich gerade köstlich über die singenden "Russen". Wieder mal ein Beispiel für mein schreckliches Gedächtnis, was Details angeht.
Marrella is offline   Reply With Quote