View Single Post
Old 04-01-2012, 02:15 AM   #7
ignacio ferrer
Banned
ignacio ferrer ought to be getting tired of karma fortunes by now.ignacio ferrer ought to be getting tired of karma fortunes by now.ignacio ferrer ought to be getting tired of karma fortunes by now.ignacio ferrer ought to be getting tired of karma fortunes by now.ignacio ferrer ought to be getting tired of karma fortunes by now.ignacio ferrer ought to be getting tired of karma fortunes by now.ignacio ferrer ought to be getting tired of karma fortunes by now.ignacio ferrer ought to be getting tired of karma fortunes by now.ignacio ferrer ought to be getting tired of karma fortunes by now.ignacio ferrer ought to be getting tired of karma fortunes by now.ignacio ferrer ought to be getting tired of karma fortunes by now.
 
Posts: 200
Karma: 289206
Join Date: Dec 2011
Device: Onyx M92
Quote:
Originally Posted by Doitsu View Post
D.h. es gibt für Amazon-Kunden eigentlich keine Gründe zu B&N zu wechseln.
Da stimme ich dir zu, ich dachte, es sei klar, dass ich mich auf Neukunden/Interessenten beziehe.
Wir befinden uns ja in Deutschland in einem stark wachsenden Markt und nun kommt eine interessante Option neu dazu.
Soweit ich weiss, fängt der Entscheidungsprozess beim Reader an, der soll gut und billig sein. Dann kommt die Shopanbindung mit ins Spiel bzw. andere Möglichkeiten, also Epub/Android/Onleihe etc.
ignacio ferrer is offline   Reply With Quote