View Single Post
Old 07-13-2009, 01:56 PM   #63
netseeker
sleepless reader
netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.
 
netseeker's Avatar
 
Posts: 4,763
Karma: 615547
Join Date: Jan 2008
Location: Germany, near Stuttgart
Device: Sony PRS-505, PB 360° & 302, nook wi-fi, Kindle 3
Quote:
Originally Posted by Targor View Post
Ich habe mir zuerst gedacht, ich suche einen passenden Fonts, hab' eh Unmengen (wahrscheinlich zu viele ...), dann hab' ich beschlossen, den umständlichen Weg zu gehen und ich muss sagen, ich bin mit dem Resultat ziemlich zufrieden, auch wenn's etwas Arbeit war, das "Rettet" zusammen zu kneten. Ein Schriftzug in besserer Qualität hätte das ganze erheblich vereinfacht
Klasse Arbeit. Damit haben wir drei (?) Vorlagen aus denen wir auswählen können: Joschs Variante und deine beiden letzten Vorschläge.

PS: Ich weiß, ich bin unersättlich aber könntest Du den Schriftzug auch noch in Joschs Variante "reinkneten"?
netseeker is offline   Reply With Quote