View Single Post
Old 05-31-2013, 06:13 PM   #8
SIRSteiner
Addict
SIRSteiner ought to be getting tired of karma fortunes by now.SIRSteiner ought to be getting tired of karma fortunes by now.SIRSteiner ought to be getting tired of karma fortunes by now.SIRSteiner ought to be getting tired of karma fortunes by now.SIRSteiner ought to be getting tired of karma fortunes by now.SIRSteiner ought to be getting tired of karma fortunes by now.SIRSteiner ought to be getting tired of karma fortunes by now.SIRSteiner ought to be getting tired of karma fortunes by now.SIRSteiner ought to be getting tired of karma fortunes by now.SIRSteiner ought to be getting tired of karma fortunes by now.SIRSteiner ought to be getting tired of karma fortunes by now.

Device: none
Quote:
Originally Posted by rhalina View Post
Danke für das schöne Theme! Das macht den Lux gleich angenehmer
Und dann auch noch ein schlafender Tux!!
Bitte schön!
Quote:
Zu meiner eigenen Erleuchtung: Kann man die Library auch mit einem theme versehen (der Lux ist mein erstes Pocketbook Gerät)? Die könnte auch ein bisschen Aufhübschung vertragen.
Ich habe gerade erst mit diesem Theme begonnen und werde weiter daran basteln. Da meine Zeit natürlich auch begrenzt ist, wird das noch etwas dauern. Und was alles machbar ist, stellt sich im Laufe der Arbeit heraus. Also schau einfach ab und zu vorbei, ich versuche die Screenshots auf dem Laufenden zu halten.

Schönes Wochenende!
SIRSteiner is offline   Reply With Quote