View Single Post
Old 05-22-2010, 03:24 AM   #21
Godzil
a pthread?? where? where?
Godzil can even cheer up an android equipped with a defective Genuine Personality Prototype.Godzil can even cheer up an android equipped with a defective Genuine Personality Prototype.Godzil can even cheer up an android equipped with a defective Genuine Personality Prototype.Godzil can even cheer up an android equipped with a defective Genuine Personality Prototype.Godzil can even cheer up an android equipped with a defective Genuine Personality Prototype.Godzil can even cheer up an android equipped with a defective Genuine Personality Prototype.Godzil can even cheer up an android equipped with a defective Genuine Personality Prototype.Godzil can even cheer up an android equipped with a defective Genuine Personality Prototype.Godzil can even cheer up an android equipped with a defective Genuine Personality Prototype.Godzil can even cheer up an android equipped with a defective Genuine Personality Prototype.Godzil can even cheer up an android equipped with a defective Genuine Personality Prototype.
 
Godzil's Avatar
 
Posts: 1,763
Karma: 30462
Join Date: Mar 2009
Location: Somewhere in EU
Device: Newton MessagePad 2100, and only this
Quote:
Originally Posted by Eric Muller View Post
J'en suis au point où je crois que mes ePubs (qui pour l'instant contiennent des polices) sont sub-optimaux si on les utilise avec d'autre polices. Les raisons sont essentiellement techniques et liées à des limitations des logiciels et des polices.
Et les limitations des droits des polices ?
Quote:
- petites capitales: comme ce n'est pas un « vrai » style en CSS, il n'y a que deux moyens d'obtenir des petites capitales : sélectioner une police de petite capitale ou choisir une taille relative plus basse. La première solution is preférable si l'on peut controler les polices et qu'on utilise un police avec des vraies petites capitales. Si les polices embarquées ne sont pas utilisées, seule la deuxième solution est viable.
Raté :

font-variant: small-caps

http://www.w3schools.com/css/pr_font_font-variant.asp

Et si il y a un problem avec, c'est uniquement un probleme d'ADE et non de l'ePub
Godzil is offline   Reply With Quote