View Single Post
Old 03-08-2012, 11:37 AM   #4
ignacio ferrer
Banned
ignacio ferrer ought to be getting tired of karma fortunes by now.ignacio ferrer ought to be getting tired of karma fortunes by now.ignacio ferrer ought to be getting tired of karma fortunes by now.ignacio ferrer ought to be getting tired of karma fortunes by now.ignacio ferrer ought to be getting tired of karma fortunes by now.ignacio ferrer ought to be getting tired of karma fortunes by now.ignacio ferrer ought to be getting tired of karma fortunes by now.ignacio ferrer ought to be getting tired of karma fortunes by now.ignacio ferrer ought to be getting tired of karma fortunes by now.ignacio ferrer ought to be getting tired of karma fortunes by now.ignacio ferrer ought to be getting tired of karma fortunes by now.
 
Posts: 200
Karma: 289206
Join Date: Dec 2011
Device: Onyx M92
Quote:
Originally Posted by Doitsu View Post
Es wäre besser, wenn Du die ePubs in der Patricia Clark Memorial Library hochlädst. Lies aber vorher die Posting Guidelines.
Ich habe mal kurz die ePub-Version angelesen und finde die Seitenzahlen mitten im Text störend.
Falls korrekte Seitenzahlen für Dich wichtig sind, solltest Du bei ePubs lieber die ADE Page-map Extension verwenden.

Ich finde Seitenzahlen immer wichtig.
Wenn ich zitieren will oder jemanden auf eine bestimmte Stelle aufmerksam machen will, geht es nicht ohne.
Darin sehe ich den Vorteil von PDFs.
Page-map extensions habe ich mir angesehen, bin aber nicht schlau daraus geworden.
Was genau wäre der Vorteil im vorliegenden Fall?
ignacio ferrer is offline   Reply With Quote