View Single Post
Old 01-01-2009, 02:42 PM   #80
mtravellerh
book creator
mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.
 
mtravellerh's Avatar
 
Posts: 9,635
Karma: 3856660
Join Date: Oct 2008
Location: Luxembourg
Device: PB360°
Frohes Neues Jahr an alle!

Ich konnt' mich nicht zurück halten und hab Friedrich Glausers ersten Krimi "Der Tee der drei alten Damen" hochgeladen, in 4 Formaten (Sony, Mobi, IMP und EPUB). Ich liebe die Krimis von Glauser und möchte sie jedem wärmstens ans Herz legen.

Ravenne, falls Du das liest: Ich hab eines von meinen 08/15 Covers verwendet. Vielleicht kannst Du das Buch ja noch mit einem Cover aufpeppen? Ich würd mich freuen!

So, morgen dann Gustav Schwabs Legenden und am Wochenende der blaurote Methusalem und Im Reich des Silbernen Löwen (weiss aber noch nicht, ob ich alle 4 schaffe, da ich Doppelschicht fahren muss)
mtravellerh is offline   Reply With Quote