View Single Post
Old 05-01-2010, 04:35 AM   #21
ravenne
Wizard
ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.
 
ravenne's Avatar
 
Posts: 4,917
Karma: 1840619
Join Date: Oct 2008
Location: Munich, Germany
Device: Kindle PW, PocketBook 360°, Cybook Gen3, iPad mini
Quote:
Originally Posted by lila55 View Post
Wir könnten doch noch mal eine Folgeabstimmung machen mit weniger Auswahl, auf diese Art wird dann die Gruppe sicher noch größer - und sich live zu treffen ist doch allemal schöner als per Skype

Also nur die Termine/Orte mit den bisher meisten Stimmen anbieten:
München 26.6., Nürnberg 26.6., Berlin 26.6
Ja, gute Idee. Ich finde live natürlich auch viel netter. Ich dachte mir nur, ehe ein Köln- oder Berlin-Treffen womöglich gar nicht stattfindet, weil die Stadt ein oder zwei Stimmen zu wenig hat, machen wir lieber zwei Städte am selben Tag und jeder geht in die Stadt, die er besser erreichen kann...

Quote:
Originally Posted by Marc_liest View Post
Nein das Netzt war kein Problem, nur das die Fässer ausgegangen sind ...
Vielleicht solltest du nächstes Mal vorsichtshalber Nachschub für alle dabei haben...

Click image for larger version

Name:	bier-rucksack.jpg
Views:	266
Size:	75.9 KB
ID:	50845
ravenne is offline   Reply With Quote