View Single Post
Old 03-24-2010, 07:43 AM   #7
FlorenceArt
High Priestess
FlorenceArt ought to be getting tired of karma fortunes by now.FlorenceArt ought to be getting tired of karma fortunes by now.FlorenceArt ought to be getting tired of karma fortunes by now.FlorenceArt ought to be getting tired of karma fortunes by now.FlorenceArt ought to be getting tired of karma fortunes by now.FlorenceArt ought to be getting tired of karma fortunes by now.FlorenceArt ought to be getting tired of karma fortunes by now.FlorenceArt ought to be getting tired of karma fortunes by now.FlorenceArt ought to be getting tired of karma fortunes by now.FlorenceArt ought to be getting tired of karma fortunes by now.FlorenceArt ought to be getting tired of karma fortunes by now.

FlorenceArt's Avatar

Device: iPad Pro 9.7, iPhone 6 Plus
Quote:
Originally Posted by Godzil View Post
Je les met sur ma liseuses pour les toilettes

(bon je n'ai pas encore mis de liseuses aux toilettes, mais c'est dans mes projets )
Mais qu'est-ce que tu vas faire des magazines alors Et le catalogue Ikéa ?

Quant à moi je garde tous mes livres sur mon disque dur (dans le plus grand désordre) et je mets sur la liseuse ceux que je pense (re)lire un jour, ou ceux que j'aime avoir sous la main, ou ceux que j'ai eu la flemme de supprimer ... bref ce n'est pas très organisé tout ça, et je change souvent l'organisation des répertoires sur la liseuse. Il faut dire que j'ai pas mal changé de liseuse ces derniers temps (cybook > pocketbook > retour au cybook > bientôt l'Opus ), ce qui conduit à chaque fois à des réorganisations
FlorenceArt is offline   Reply With Quote