View Single Post
Old 02-24-2010, 02:51 AM   #3
beachwanderer
-
beachwanderer ought to be getting tired of karma fortunes by now.beachwanderer ought to be getting tired of karma fortunes by now.beachwanderer ought to be getting tired of karma fortunes by now.beachwanderer ought to be getting tired of karma fortunes by now.beachwanderer ought to be getting tired of karma fortunes by now.beachwanderer ought to be getting tired of karma fortunes by now.beachwanderer ought to be getting tired of karma fortunes by now.beachwanderer ought to be getting tired of karma fortunes by now.beachwanderer ought to be getting tired of karma fortunes by now.beachwanderer ought to be getting tired of karma fortunes by now.beachwanderer ought to be getting tired of karma fortunes by now.

beachwanderer's Avatar

Device: Some
Quote:
Originally Posted by Ulli View Post
Da gibts eine lustige Theorie von mir:
Die stellen eigene angebliche Raubkopien ins Netz und verdienen dann an den Abmahnungen mehr als sie sonst verdienen können
Das ist nicht nur Deine Theorie ... Vergleiche z.B. jüngst zu diesem Gedanken hier.

Ich meine mich auch zu erinnern, dass vor längerer Zeit mal einem Urheber jugendgefährdender Inhalte soetwas sogar nachgewiesen werden konnte (was die interessante Folge der eigenen Strafbarkeit des Urhebers hätte wg. In- Verkehr-Bringens solcher Inhalte auch an Jugendliche). Ich kann momentan aber keine Quelle dazu finden.
beachwanderer is offline   Reply With Quote