View Single Post
Old 01-30-2010, 04:31 PM   #128
netseeker
sleepless reader
netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.

netseeker's Avatar

Device: Sony PRS-505, PB 360° & 302, nook wi-fi, Kindle 3
Quote:
Originally Posted by beam View Post
Ich Spiele auch stark mit dem Gedanken zu kommen.
Als Hotel habe ich dieses im Auge: http://continental-nurnberg.hotel-rez.com/ soll nur 5 Minuten vom Barfüßer entfernt sein.
Das sollte ich auch in meinem hohen alter und mit ein paar Bier intus noch schaffen.
Ravenne, ab auf die Teilnehmerliste mit unserem "eBook-Rentner"? Hast Du auch einen seniorentauglichen Tisch mit komfortabler "Kurzschlafmöglichkeit" gebucht?
netseeker is offline   Reply With Quote