View Single Post
Old 01-29-2010, 02:56 AM   #102
Marc_liest
Early Adopter
Marc_liest ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marc_liest ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marc_liest ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marc_liest ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marc_liest ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marc_liest ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marc_liest ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marc_liest ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marc_liest ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marc_liest ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marc_liest ought to be getting tired of karma fortunes by now.

Marc_liest's Avatar

Device: einige
Quote:
Originally Posted by K-Thom View Post
Jetzt musst du mir mir mal ernsthaft erklären, was konzeptionell zwischen einem Smartphone und einem Laptop liegt, wenn nicht ein Tablet PC?! ...
Ich fürchte da helfen auch keine Erklärungen. Dir gefällt das Gerät nicht und das ist auch vollkommen in Ordnung. Bei diesem Thema werden wir keinen Konsens finden. Auch ich kann heute noch nicht sagen was ich damit alles anstellen werde. Aber für mich ist es ein tolles Gerät. Mir gefallen die Maße, das Aussehen, die Akkulaufzeit, das Konzept und die vielen Möglichkeiten für mich dieses iPad einzusetzen. (Nenn mich halt Vorbesteller )
Marc_liest is offline   Reply With Quote