View Single Post
Old 01-08-2010, 08:35 AM   #5
zelda_pinwheel
zeldinha zippy zeldissima
zelda_pinwheel ought to be getting tired of karma fortunes by now.zelda_pinwheel ought to be getting tired of karma fortunes by now.zelda_pinwheel ought to be getting tired of karma fortunes by now.zelda_pinwheel ought to be getting tired of karma fortunes by now.zelda_pinwheel ought to be getting tired of karma fortunes by now.zelda_pinwheel ought to be getting tired of karma fortunes by now.zelda_pinwheel ought to be getting tired of karma fortunes by now.zelda_pinwheel ought to be getting tired of karma fortunes by now.zelda_pinwheel ought to be getting tired of karma fortunes by now.zelda_pinwheel ought to be getting tired of karma fortunes by now.zelda_pinwheel ought to be getting tired of karma fortunes by now.

zelda_pinwheel's Avatar

Device: eb1150 & is that a nook in her pocket, or she just happy to see you?
Quote:
Originally Posted by EowynCarter View Post
J'espère que le sav de sony serra aussi rapide que celui de bookeen pour remettre ta liseuse en état
je l'espère aussi.

Quote:
C'est toujours galère, surtout que t'a pas de liseuse de secours.
tu sais, j'ai repris le 700 du coup, et boudi, hier soir j'ai passé mon temps à taper des mots en me demandant pourquoi le dictionnaire ne s'affichait pas, et en m'étonnant lorsque j'essayais d'écrire des notes manuscrites et que ça marchait pas... j'ai du mal là !!!

Last edited by zelda_pinwheel; 01-08-2010 at 11:49 AM.
zelda_pinwheel is offline   Reply With Quote