View Single Post
Old 12-28-2009, 08:42 AM   #18
netseeker
sleepless reader
netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.

netseeker's Avatar

Device: Sony PRS-505, PB 360° & 302, nook wi-fi, Kindle 3
Quote:
Originally Posted by rem View Post
ich denke, du überbewertest die hardware. das pocketbook hat auf der softwareseite gepunktet.
Ja, scheint so. Softwareseitig scheint das PB zumindest nach den Posts hier im Forum wesentlich ausgereifter und benutzerfreundlicher zu sein. Aber das gar kein Bookeen-Gerät in der Top 20 ist, wundert mich dann doch. Die Frage ist, inwieweit Bookeen jetzt nach dem jüngsten FW-Update wieder Anschluß findet. Nachdem, was ich gelesen habe, ist sogar das "alte" Gen 3 jetzt ziemlich flott und auch die Tastenbelegungen tun wohl endlich das, was sie eigentlich schon immer hätten tun sollen. Auch die Einstellmöglichkeiten bzg. Schriftarten, Dicke der Schrift und Blocksatz/Flattersatz lesen sich ziemlich gut.
netseeker is offline   Reply With Quote