View Single Post
Old 12-22-2009, 05:05 PM   #139
ravenne
Wizard
ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.
 
ravenne's Avatar
 
Posts: 4,917
Karma: 1840619
Join Date: Oct 2008
Location: Munich, Germany
Device: Kindle PW, PocketBook 360°, Cybook Gen3, iPad mini
Quote:
Originally Posted by Lady_3Jane View Post
Ah, eine verbundene Seele
in englisch hab' ich die Ausgabe in blauem Leder im Schuber. Isso schööööön zu lesen - tu' ich auch immer wieder.

Aber seit dem reader werde ich sowieso nur noch DIE Bücher in Holz kaufen, die mir wichtig sind.


"Wir müssen über Kevin reden" - weia. Das Buch können wohl nur Leute gut finden, die ein ereignisloses Leben geführt haben. Das Buch ist sowas von bitter


3Jane
Ich reihe mich mal in die Riege der LOTR-Lederausgabenbesitzer ein. "Wir müssen über Kevin reden" hab ich hier ausgeliehenerweise als pbook liegen, aber bisher noch nicht mal den Klappentext gelesen. Scheint nicht gerade ein echtes Lesevergnügen zu sein....
ravenne is offline   Reply With Quote