View Single Post
Old 12-14-2009, 06:50 AM   #114
Marc_liest
Early Adopter
Marc_liest ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marc_liest ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marc_liest ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marc_liest ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marc_liest ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marc_liest ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marc_liest ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marc_liest ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marc_liest ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marc_liest ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marc_liest ought to be getting tired of karma fortunes by now.

Marc_liest's Avatar

Device: einige
Quote:
Originally Posted by ravenne View Post
... Welches Ergebnis brachte dein MM-Test-Wochenende? Immer noch skeptisch?
Man kann auf dem Gerät ja unterschiedliche Reader Software nutzen. Ich benutze nun nur noch den FBReader und bin recht zufrieden. Damit kann man das 5" Display sehr gut ausnutzen. Somit fehlen an "lesbarer Fläche" nur noch ca. 1 cm in der Breite und 1 cm in der Höhe. Die Tasten sind klar schlechter als beim Kindle, aber nach 500x blättern gewöhne ich mich langsam daran. Das geringe Gewicht ist schon erstaunlich, so ähnliche Geräte hat man damals ja auch auf der Enterprise genutzt.
Werde die MM (bei uns heisst der Reader aber KKF) also behalten und mich von meinem Sony trennen.
Marc_liest is offline   Reply With Quote