View Single Post
Old 12-09-2009, 02:52 PM   #284
netseeker
sleepless reader
netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.

netseeker's Avatar

Device: Sony PRS-505, PB 360° & 302, nook wi-fi, Kindle 3
Quote:
Originally Posted by StDo View Post
Und wenn alles nix hilft, dann nehme ich die Schere, oder was?
Hmmm...naja...wo genau ist denn der Fleck?

Quote:
Originally Posted by StDo View Post
Nur zur weiteren OT-Vertiefung: Wir sprechen hier von einem schwarzen (fast Designer-)Hemd mit weißen Streifen, da kommt weder Babyöl drauf noch das ganze Zeugs in die Kochwäsche...
Oh, das ist nicht gut. Gar nicht gut. Schwarz mit weißen Streifen? Geht der Fleck sowohl über schwarze wie auch weiße Fläche?

Und nicht das jemand denkt wir wären Off-Topic - wir wollen nur, dass StDo bei Sieg oder Niederlage (sprich mit neuer MM oder weiterhin mit PRS-500) auf jeden Fall gut aussieht.
netseeker is offline   Reply With Quote