View Single Post
Old 12-09-2009, 02:47 PM   #283
ravenne
Wizard
ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.

ravenne's Avatar

Device: Kindle PW, PocketBook 360°, Cybook Gen3, iPad mini
Quote:
Originally Posted by StDo View Post

Und wenn alles nix hilft, dann nehme ich die Schere, oder was?

Nur zur weiteren OT-Vertiefung: Wir sprechen hier von einem schwarzen (fast Designer-)Hemd mit weißen Streifen, da kommt weder Babyöl drauf noch das ganze Zeugs in die Kochwäsche...

Aus der Wäsche des Nachwuchses krieg ich die Flecken schon raus, keine Sorge. Aber bei dem Hemd ...
Versuch mal, das gute Stück in banaler Schmierseife einzuweichen bevor Du es ganz normal wäschst.

Quote:
Originally Posted by StDo View Post
Gab es heute noch einen Buchstaben?

Ich seh schon, StDo's Nächte scheinen noch etwas kurz. Brauchst du da auch noch einen Tipp? Ob Kind oder Kindle, PocketBook oder Pucksack - bei MR werden alle user-relevanten Fragen geklärt
ravenne is offline   Reply With Quote