View Single Post
Old 12-07-2009, 12:44 PM   #196
netseeker
sleepless reader
netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.

netseeker's Avatar

Device: Sony PRS-505, PB 360° & 302, nook wi-fi, Kindle 3
Quote:
Originally Posted by Eagleeye View Post
Du meinst, weil ich als Bibliothekar einschlägig vorbelastet bin?
YESSSS!

Quote:
Originally Posted by Eagleeye View Post
Ich arbeite aber in der falschen Abteilung (Slavistik und Sprechwissenschaft) und der Titel (wenn ich den mit meiner Vermutung Recht habe) ist nun alles andere, aber definitiv weder slavistisch noch sprechwissenschaftlich angehaucht
Ob Du mit Deiner Vermutung richtig liegst kann/darf ich leider weder mit ja noch nein beantworten. Aber nur Mut, vielleicht verschafft Dir der nächste Buchstabe dann ja wirklich Gewißheit.
netseeker is offline   Reply With Quote