View Single Post
Old 12-07-2009, 06:35 AM   #6
beachwanderer
-
beachwanderer ought to be getting tired of karma fortunes by now.beachwanderer ought to be getting tired of karma fortunes by now.beachwanderer ought to be getting tired of karma fortunes by now.beachwanderer ought to be getting tired of karma fortunes by now.beachwanderer ought to be getting tired of karma fortunes by now.beachwanderer ought to be getting tired of karma fortunes by now.beachwanderer ought to be getting tired of karma fortunes by now.beachwanderer ought to be getting tired of karma fortunes by now.beachwanderer ought to be getting tired of karma fortunes by now.beachwanderer ought to be getting tired of karma fortunes by now.beachwanderer ought to be getting tired of karma fortunes by now.
 
beachwanderer's Avatar
 
Posts: 2,602
Karma: 16748808
Join Date: Nov 2007
Location: At the Baltic Sea
Device: Some
Quote:
Originally Posted by K-Thom View Post
Und trotzdem ... ich muss zugeben, dass ich persönlich die Kombination aus eInk und ePub selbst nicht für einen wirklichen Fortschritt halten.
Eher wie einen Schritt zur Seite. Vielleicht erwächst aus diesem Zweig mal ein kräftiger Ast, vielleicht verendet er aufgrund der technischen Entwicklung unterwegs und wird von neuen LCD- oder OLED-Displays auf der Überholspur abgehängt.

Das wird sich aber erst zeigen, wenn die ersten Farb-eInk-Displays markttauglich sind. Auf Dauer haben diese Schwarzweiß-Displays keine Überlebenschance. Nicht für die Möglichkeiten, die prinzipiell in solch einem Gerät stecken können.
Sehe ich auch so.
beachwanderer is offline   Reply With Quote