View Single Post
Old 12-05-2009, 08:25 AM   #66
netseeker
sleepless reader
netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.

netseeker's Avatar

Device: Sony PRS-505, PB 360° & 302, nook wi-fi, Kindle 3
Ich denke man sollte da auch die Preisfrage beachten. txtr ist nicht das Riesenunternehmen mit einem Karren voll (Investoren-)Kapital. Als txtr erkannte, dass man mit einem Preis >=300€ nicht punkten kann mussten sie reagieren und haben den WiFi-Chip und den Softwaresupport für Bluetooth weggelassen. (btw. der iPod touch hat auch nen BT-Chip, den man mangels Firmware-Unterstützung nicht wirklich nutzen kann) Ich kann das prinzipiell verstehen nur wäre mir dann eine Entscheidung pro WiFi und gegen EDGE lieber gewesen. Dagegen spricht allerdings dann das Geschäftsmodell von txtr mit der Onlineplattform. Die Entscheidung ist also nachvollziehbar - auch wenn sie mich nicht glücklich macht.
netseeker is offline   Reply With Quote