View Single Post
Old 12-04-2009, 08:45 AM   #86
ravenne
Wizard
ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.

ravenne's Avatar

Device: Kindle PW, PocketBook 360°, Cybook Gen3, iPad mini
Quote:
Originally Posted by BlueMonkey View Post
ich gebs auch auf auch...und Eagleeyes Krapfen-Tipp hat mich dann endgültig verwirrt Werd schon richtig paranoid...hab befürchtet mein Adblock hat das Bild irgendwo ausgeblendet oder so...

Dann dachte ich kurz der Hinweis liege hier:

und heute sei der gesuchte Buchstabe ein R...
Aber das harmoniert nicht mit der englischen Beschreibung

Morgen wieder...jetzt hab ich schon zu lang meine Magisterarbeit damit warten lassen..
Oh sorry!! Mach dir nichts draus, morgen wird es wieder leichter. Hab den Fehler im Ursprungspost behoben, ehe das noch mehr Leute irritiert.

Last edited by ravenne; 12-04-2009 at 08:48 AM.
ravenne is offline   Reply With Quote