View Single Post
Old 11-10-2009, 01:18 PM   #17
Marc_liest
Early Adopter
Marc_liest ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marc_liest ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marc_liest ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marc_liest ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marc_liest ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marc_liest ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marc_liest ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marc_liest ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marc_liest ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marc_liest ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marc_liest ought to be getting tired of karma fortunes by now.

Marc_liest's Avatar

Device: einige
Quote:
Originally Posted by Struwel2205 View Post
Hallo!
In meinem Buchladen bekam ich die Antwort, dass Dan Brown 500.000 Dollar für die Licenz des e-books dazu haben möchte und der Verlag ist dazu nicht bereit.
Schönen Tag noch
Struwel2205
Und woher hat der Buchladen diese Informationen?
Wer auch immer die Schuld trägt, fördert doch nur die dunkle Seite des Internets. Wenn ich dieses Buch lesen will, warte ich doch nicht darauf, dass es wer auch immer schafft ein e-Book zu realisieren. Der Lernprozess aller Beteiligten dauert leider sehr lange. Die Verlage müssen aufpassen, dass sie bald nicht überflüssig werden.
Marc_liest is offline   Reply With Quote