View Single Post
Old 11-05-2009, 12:19 PM   #18
Insider
Evangelist
Insider ought to be getting tired of karma fortunes by now.Insider ought to be getting tired of karma fortunes by now.Insider ought to be getting tired of karma fortunes by now.Insider ought to be getting tired of karma fortunes by now.Insider ought to be getting tired of karma fortunes by now.Insider ought to be getting tired of karma fortunes by now.Insider ought to be getting tired of karma fortunes by now.Insider ought to be getting tired of karma fortunes by now.Insider ought to be getting tired of karma fortunes by now.Insider ought to be getting tired of karma fortunes by now.Insider ought to be getting tired of karma fortunes by now.

Insider's Avatar

Device: Sony PRS 505 / iPad
Ich hätte mir echt gern ein paar mehr Informationen zu dem 600 gewünscht.

Im allgemeinen bin ich mit dem 505 durchaus zufrieden - gewünscht hätte ich mir allerdings ein etwas größeres Display - allein schon für die Darstellung.

Meine ebooks lese ich auf diesem Reader nur im epub Format - finde das Lesevergnügen der pdf-ebooks nicht so komfortabel .
Wie sieht es damit auf dem 600 denn aus?

Die Reader liegen nun mal in einer Preisspanne, da will man sich ja keine Sammlung anschaffen, bis man einen gefunden hat, der den Ansprüchen gerecht wird.

Falls sich jemand so ein Gerät zugelegt hat, würde es mich schon interessieren, wo Stärken buw. Schwächen gegenüber dem 505 liegen.

Produktbeschreibungen von »Thalia« sollten nicht gerade zitiert werden - die Verkaufsstrategien kann ich selber googeln.
Insider is offline   Reply With Quote