Thread: Silliness La Musique!
View Single Post
Old 09-14-2009, 01:59 PM   #41
zelda_pinwheel
zeldinha zippy zeldissima
zelda_pinwheel ought to be getting tired of karma fortunes by now.zelda_pinwheel ought to be getting tired of karma fortunes by now.zelda_pinwheel ought to be getting tired of karma fortunes by now.zelda_pinwheel ought to be getting tired of karma fortunes by now.zelda_pinwheel ought to be getting tired of karma fortunes by now.zelda_pinwheel ought to be getting tired of karma fortunes by now.zelda_pinwheel ought to be getting tired of karma fortunes by now.zelda_pinwheel ought to be getting tired of karma fortunes by now.zelda_pinwheel ought to be getting tired of karma fortunes by now.zelda_pinwheel ought to be getting tired of karma fortunes by now.zelda_pinwheel ought to be getting tired of karma fortunes by now.

zelda_pinwheel's Avatar

Device: eb1150 & is that a nook in her pocket, or she just happy to see you?
Cupid, d'Amy Winehouse. j'adore que cette petite jeune a une voix de chanteuse de blues de 80 balais, et qu'elle nous sort des trucs bien old-school.

aceflor, pour incruster une vidéo youtube, clique sur "go advanced", puis sur le bouton "youtube" ; entre les tags [ YOUTUBE ] (qui seront sans espaces), tu colles l'identifiant de la vidéo, c'est-à-dire le code après le "v=" de l'url (dans le cas de ta video c'est 4rgrz8QiTjw). si tu cliques "quote" sur ce poste tu verras ce que ça donne :

et merci, c'est pas mal du tout cette chanson et je ne connaissais pas ! je vais voir si je les trouve sur spotify / deezer.
zelda_pinwheel is offline   Reply With Quote