Thread: Interead Cool-er oder cybook gen3
View Single Post
Old 09-09-2009, 09:17 AM   #10
ravenne
Wizard
ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.

ravenne's Avatar

Device: Kindle PW, PocketBook 360°, Cybook Gen3, iPad mini
Quote:
Originally Posted by Skar90 View Post
meine anforderungen für das lesegerät sind:
1. möchte eig nur bücher im epud format lesen
2. habe an die 90 ebooks also gute bücherverwaltung von nöten.
3. die schnelligkeit vom 505 ist ausreichend beim seitenumblättern.
(wenn ich ein Buch habe brauche ich auch so lange zum umblättern)
4. lese nur Deutsche Bücher
5. Sollte nicht mehr als 260€ kosten
6. brauche die ganzen zusatzfunktionen wie audio und so nicht
7. Schriftart ist egal sollte nur leserlich sein, also nicht so verschnörkelt
ravenne is offline   Reply With Quote