View Single Post
Old 08-01-2009, 06:37 AM   #12
ravenne
Wizard
ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.

ravenne's Avatar

Device: Kindle PW, PocketBook 360°, Cybook Gen3, iPad mini
Quote:
Originally Posted by Targor View Post
Sehen meine Sätze etwa so aus, als ob ich Deutschunterricht hätte?
Effi haben wir nicht gemacht, wir haben den Schimmelreiter gelesen und angefangen einen Effi-Film anzuschauen. In Deutsch bin ich von 12 auf 10 gefallen. Maria Stuart liegt mir anscheinend doch besser als eine Rede Thomas Manns
Den Schimmelreiter? Wow, Glückwunsch zum Deutschlehrer!

Quote:
Originally Posted by Targor View Post
Ganz ehrlich, ich war überrascht hier einen zweiten anzufinden
Ich glaube nicht dass Ihr die einzigen seid. Da gibt es bestimmt noch ein paar stille Mitleser, die sich nur (noch) nicht öffentlich gezeigt haben
ravenne is offline   Reply With Quote