Thread: Twittert Ihr?
View Single Post
Old 07-19-2009, 07:13 AM   #23
ravenne
Wizard
ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.

ravenne's Avatar

Device: Kindle PW, PocketBook 360°, Cybook Gen3, iPad mini
Quote:
Originally Posted by mirakix View Post
Ich habe mal vor einer Weile einen account da angelegt. Und war dann etwas abgeschreckt von den Belanglosikeiten. Eigentlich is facebook auch so ein Unnutz...naja.

Aber ich nutze so viele Plattformen, da habe ich mal ein wenig eingeschränkt und verzicht aufs "zwitschern". Sonst sitz ich ja nur noch vor den Schirmen (inkl ebook-reader).
Ja, das seh ich auch so. Diese Plattformen sind praktisch, um seinen Freunde "zu verwalten" und um in Kontakt zu bleiben, aber es kostet auch so viel Zeit und bringt, wie Du schon sagst, auch jede Menge Belangloses. Für Firmen mag es anders sein und heute - je nach Branche - natürlich auch zum guten Ton gehören zu twittern oder zu "facebooken".
ravenne is offline   Reply With Quote