View Single Post
Old 06-25-2009, 08:54 PM   #118
Steven Lyle Jordan
Grand Sorcerer
Steven Lyle Jordan ought to be getting tired of karma fortunes by now.Steven Lyle Jordan ought to be getting tired of karma fortunes by now.Steven Lyle Jordan ought to be getting tired of karma fortunes by now.Steven Lyle Jordan ought to be getting tired of karma fortunes by now.Steven Lyle Jordan ought to be getting tired of karma fortunes by now.Steven Lyle Jordan ought to be getting tired of karma fortunes by now.Steven Lyle Jordan ought to be getting tired of karma fortunes by now.Steven Lyle Jordan ought to be getting tired of karma fortunes by now.Steven Lyle Jordan ought to be getting tired of karma fortunes by now.Steven Lyle Jordan ought to be getting tired of karma fortunes by now.Steven Lyle Jordan ought to be getting tired of karma fortunes by now.

Steven Lyle Jordan's Avatar

Device: none
Quote:
Originally Posted by Ralph Sir Edward View Post
Let's see, 3,000 meters down a mine shaft, out kilometer from the mine shaft, dry salt mine, no water at all, and then chew through a couple meters of glass to get to the radioactives, maybe even 100 meters of backfill salt first..... Yep, top of my worry list!
Not all radioactive waste is stored that way now. You really think we'll be sensible enough to store it all that way later?
Steven Lyle Jordan is offline   Reply With Quote