View Single Post
Old 06-20-2009, 10:27 AM   #47
netseeker
sleepless reader
netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.

netseeker's Avatar

Device: Sony PRS-505, PB 360° & 302, nook wi-fi, Kindle 3
Quote:
Originally Posted by montsnmags View Post
MINE! GIMME! WANT! GIMME! GIMME! GIMME! I'LL KILL YOU! I'LL KILL ALL OF YOU! JUST GIVE IT TO ME OR YOU'RE ALL DEAD! MINE! MINE! MINE! GIMME! GIMME! GIMME! WANT! NOW! NOWNOWNOWNOWNOWNOWNOWNOWNOWNOwnownownownow....
Well, you know i'm not a native speaker. I just see the many upper case words you wrote and i'm thinking "free beer, free beer...it must have something to do with free beer".

Yes, i guess you want to buy a round if you will win the contest.
netseeker is offline   Reply With Quote