View Single Post
Old 05-30-2009, 11:06 AM   #14
netseeker
sleepless reader
netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.

netseeker's Avatar

Device: Sony PRS-505, PB 360° & 302, nook wi-fi, Kindle 3
Quote:
Originally Posted by toertchn View Post
Ich bevorzuge zwar auch ePub. Allerdings finde ich es etwas schade das FB sich nich so recht durchzusetzten scheint. Obwohl so kann man es auch nicht ausdrücken. Ich finde das Format recht handlich. Allerdings geizen sie ja nicht gerade mit Other-Than-RU-Beschreibungen/Anleitungen. Wäre mit Erweiterungen imho ein gutes Quellsystem für Bücher ala FB-to-ANY.
FB2 ist ein echt gutes, einfaches Format. Warum sich das außerhalb RU nie wirklich hat platzieren können, weiß ich auch nicht. Vielleicht haben die einfach zu lange mit andersprachigen Beschreibungen gewartet oder sich einfach auch nie um Partner und Communities im deutschsprachigen Raum bemüht? Ich weiß es nicht.
netseeker is offline   Reply With Quote