View Single Post
Old 11-10-2025, 07:16 AM   #2
Thalassa
Zealot
Thalassa ought to be getting tired of karma fortunes by now.Thalassa ought to be getting tired of karma fortunes by now.Thalassa ought to be getting tired of karma fortunes by now.Thalassa ought to be getting tired of karma fortunes by now.Thalassa ought to be getting tired of karma fortunes by now.Thalassa ought to be getting tired of karma fortunes by now.Thalassa ought to be getting tired of karma fortunes by now.Thalassa ought to be getting tired of karma fortunes by now.Thalassa ought to be getting tired of karma fortunes by now.Thalassa ought to be getting tired of karma fortunes by now.Thalassa ought to be getting tired of karma fortunes by now.

Device: Reasily App, Kindle PW
Hej elibrarian,
jeg læser desværre ikke bøger på dansk og kan derfor ikke drage fordel af dine mange fine uploads. Jeg vil bare kommentere her, fordi jeg selv lige har læst bogen med stor fornøjelse og derfor blev opmærksom på titlen på dit indlæg.
Jeg ville måske indsætte en "spoiler alert" i beskrivelsen, for du afslører allerede for mange detaljer om den i starten ukendte kaptajn. Det er netop det, der gør historien spændende i starten, og det bør ikke afsløres på forhånd, synes du ikke?😉

P.S.
Jeg håber, det kommer til at lyde som en venlig kommentar, man ved jo aldrig med automatiske oversættelser.😂
Thalassa is offline   Reply With Quote